dimarts, 11 de desembre de 2012

El meu gosset vol fer ballet




Títol: El meu gosset vol fer ballet
Autora: Anna Kemp
Il·lustradora: Sara Ogilvie
Editorial: Blume
Edat recomanada: a partir de 6 anys
Valoració: un 8

Resum: El meu gos no és com els altres gossos. No fa el que fan tots els gossos. No aixeca la pota per fer pipí quan es troba un fanal, ni es grata quan té puces, ni beu l'aigua del vàter. No, al meu gos el que li agrada és escoltar música, contemplar la llum de la lluna i caminar de puntetes. I és que el meu gos es pensa que és un ballarí! 

Crítica: Si teniu ganes de riure i passar una bona estona heu de llegir aquesta la història d'aquest gosset que es pensa que és un ballarí. Un gos molt peculiar que vol fer-se famós i ho vol aconseguir dalt d'un escenari, ballant. És un incomprès, ningú no entén el seu deliri excepte la seva petita mestressa, que veu com pateix perquè no està satisfet amb la seva vida: no menja, no juga, no es mou de la caseta... Un dia per l'aniversari de la nena els pares li regalen unes entrades per al Ballet Nacional i un cop allà succeeix una desgràcia dalt de l'escenari i el gosset no s'ho penso dues vegades i passa a l'acció. El que passa a partir de llavors només ho sabreu si llegiu aquesta història! El conte transmet un gran optimisme i demostra que si desitgem molt una cosa i ens hi esforcem segur que ho aconseguirem. Només cal ser perseverant i tenir paciència. Les il·lustracions que acompanyen la història són molt originals, alegres i divertides. "El meu gosset vol fer ballet" és un llibre que atrau l'atenció només veure'l i que no decep en cap moment.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada